צרו איתנו קשר >

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

החזר מס לבד או עם חברה?

ראשי / החזר מס לבד או עם חברה?
החזר מס לבד
תוכן עניינים

פעמים רבות אנחנו נתקלים בתגובה "למה לשלם לכם אם אני יכול להגיש בקשה להחזר מס לבד?" שאלה מצוינת האמת, למה לשלם על שירות שביכולתנו לעשות ועל ידי כך לחסוך לא מעט כסף? אין תשובה אחת טובה אלא מגוון של סיבות ואף יותר מכך – עניין של אישיות.

 

בשורות הבאות אנחנו מספקים לכם הצצה לעולם המסים, לאחריו תחליטו לבד אם תרצו לבקש החזר מס לבד או שמא תעדיפו להסתייע בחברה להחזרי מס, קריאה מהנה ומלמדת.

 

כל שנה שלא מבצעים החזר מס עלולים להפסיד כסף

 

עדיף מאה שקלים ביד ולא מאתיים על העץ

 

כמה פעמים אמרתם לעצמכם אתקן את הברז בכיור, אציץ לראות למה הדלת חורק, אמחק את כל הקבצים המיותרים במחשב ובסופו של יום זה לא קרה? כנראה שלא מעט. בחלק מהמקרים תזניחו את זה לחלוטין ותתרגלו לחיות עם ברז מטפטף ובמקרים אחרים תזמינו איש מקצוע שיעשה את זה בעשירית מהזמן שזה יקח לכם.

 

גם כאשר מדובר בהחזרי מס אז המציאות דומה. רב מי שאומר לנו עזבו אתכם אעשה את זה לבד, לא עשה את זה בעבר ופספס שנים מאוד משמעותיות. בדיקה להחזרי מס ניתן לעשות עד 6 שנים אחורה, לכן כל שנה שאתם מתעכבים מלהגיש את הבקשה אז אתם מפספסים שנה, שיכולה להיות משמעותית מאוד מבחינה מספרית.

 

לכן, ההמלצה שלנו אליכם היא לשאול את השאלה – האם באמת אעשה זאת לבד או שאדחה את הנושא עוד שנה. אם אתם יודעים כי התשובה היא דחייה אז כדאי לוותר על החזרי מס לבד ולפנות לחברה מיומנת ומקצועית.

 

החזרי מס לבד יכולים להיות עסק יקר

 

הזמן שלי יקר מדי בשביל ללמוד עוד מקצוע

 

מסים לדאבוננו הם עניין מורכב, מספיק רק להציץ בעמוד הרשמי של מס הכנסה המציג מדריך להגשת בקשה להחזר מס על מנת להבין עם מה יש לכם עסק – לחצו כאן.

 

החזר מס 6 שנים אחורה

 

כפי שאתם מבינים ישנה רשימת ניירת יותר ארוכה מהגלות ואתם נדרשים להבין וללמוד סעיפים שהם אינם טבעיים לכם. כאשר תחשבו את הזמן שיש לכם להשקיע בבחינת כל החומר, באיסוף הנתונים, במילוי הטפסים, בפינג-פונג מול רשות המסים תבינו כי ייתכן מאוד והזמן שלכם שווה יותר מהזמן שיקח לכם ללמוד את המקצוע. הרי הדבר שקול לבחירה של אדם עצמאי להסתייע ברואה חשבון ולא לייצג את עצמו מול מס הכנסה.

 

מומחים להחזרי מס יכולים להיות שווים יותר בכיס

 

יש מי שמיומן ממני ויעשה עבודה יסודית יותר

החזרי מס הם אינם עניין אינטואיטיבי ולכל סעיף ולכל נדבך יכולה להיות משמעות לא מבוטלת עבורכם. כאשר אתם ניגשים לבצע החזרי מס לבד אז אתם אינכם מודעים לכל השינויים בחוק, לכל הסעיפים אשר עשויים לזכות אתכם בהחזר הנכסף ואף לא בסכום שצפוי להתקבל.

 

מנגד, כאשר אדם עושה עבודתו מאות ואף אלפי פעמים אז הוא מודע לכל אותם פרטים קטנים שקל לפספס, אותם פרטים בדיוק שבסופו של יום הופכים את התשלום להשקעה משתלמת.


יתרה מכך, כאשר אתם מסתייעים בחברה להחזרי מס אז היא כבר עושה עבורכם את כל העבודה השחורה ויודעת כבר למה לצפות, מה שמוביל אותנו היישר לסעיף הבא – הפרשי מס יכולים להיות לזכות אך גם לחובה.

 

לא תמיד יש החזרי מס ולפעמים צריך לשלם

 

יש סיכויים לקבל אך יש גם סיכויים לשלם

רציתם לעשות החזר מס לבד על מנת לחסוך כמה גרושים אך מה שקרה בפועל הוא שנדרשתם על ידי מס הכנסה לשלם כמה אלפים טובים, הכיצד?

 

כאשר אנחנו עורכים בדיקות להחזרי מס אז אנחנו רוצים לראות האם המס המחושב בשש השנים האחרונות הוא מדויק, ויתרה מכך האם הוא לטובת המגיש?

 

ישנם מספר לא מבוטל של מקרים בהם המס המחושב על ידי המעסיק מגלם בתוכו תשלום מופחת למס הכנסה בשל טעויות כאלה ואחרות, ורק כאשר תבצעו בדיקה להחזרי מס תגלו זאת.

 

לפיכך, כאשר נעזרים בשירותים של חברות להחזרי מס אז הן מבצעות את הבדיקות המקדימות עבורנו ואם מזהות כי אתם אלה שחייבים למס הכנסה ולא להפך אז הן לא יגישו את המסמכים.

 

לסיכום, אם אתם אוטודידקטים, יסודיים, נמצאים בפרטים הקטנים וממש מעוניינים להשקיע את הזמן, הפנאי והמרץ שלכם בלמידת מקצוע חדש אז אולי שווה לכם לבצע החזרי מס הכנסה לבד. לחילופין, אם אתם ניצבים כל שנה מחדש בהתחבטות שמא לשלם למישהו או לעשות לבד ואף פעם לא העזתם לעשות את הצעד, אזי ההחלטה קלה מאוד – עדיף לבחור חברה להחזרי מס.

 

גם כאשר החלטתם לבצע בדיקה עצמאית להחזרי מס תזכרו כי עליכם להיות מעורים בכל הפרטים ולא לעגל פינות, שכן עבודה מרושלת יכולה להיות כואבת בכיס.

 

בכל אופן, בכל אשר תלכו אנחנו נחזיק לכם אצבעות ונקווה שתקבלו את המקסימום, הרי אלו כספים ששילמתם ממיטב כספכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו לכל מידע או ייעוץ מקצועי.

השאירו תגובה
המרכז להחזרי מס

המרכז להחזרי מס מלווה שכירים (ולא רק) בתהליך בדיקה וקבלה של החזרים מהרשויות, בתהליך פשוט מצדכם, כל הדרך למימוש הזכות להחזר מס.

 

מאמרים נוספים